Scouting Academy

Binnen Scouting nemen we het ontwikkelen van vrijwilligers serieus. Daarom is er de Scouting Academy. Het idee van de Scouting Academy is dat we vrijwilligers ‘op maat’ willen opleiden. Dit doen we door te kijken waar jij je nog kunt ontwikkelen, maar ook naar wat je al weet, zodat je niet ‘dubbelop’ hoeft te leren.
De regio ondersteunt de groepen bij het opleiden, door bijvoorbeeld het organiseren van trainingen en workshops. Daarnaast is de regio verantwoordelijk voor het opleiden en begeleiden van praktijkbegeleiders binnen de groepen.

Informatie over Scouting Academy kan je binnen je groep krijgen via de ‘practijkbegeleider’ of je kan kijken op de website van Scouting Nederland: Scouting Academy website www.scouting.nl/scoutingacademy

Trainingsteam:

Ons trainingsteam is als volgt opgebouwd:

Trainingcoördinator: [email protected]
Module Trainers
Kamp Trainers
Secretaris [email protected]
Praktijkcoach [email protected]

Wil je meer weten? Neem dan contact op met de trainingscoördinator via de e-mail [email protected]